Kad Chanel siđe pod zemlju: njujorški subway nikad nije izgledao glamuroznije
- moneahrvatska

- 17 hours ago
- 2 min read

Ako postoji modna kuća koja može učiniti da više od sat vremena u njujorškom metrou izgleda kao luksuzni editorial, onda je to zasigurno Chanel.
U utorak popodne, napuštena Bowery stanica u centru Manhattana postala je mjesto koje je modni svijet u jednom dahu proglasio: najboljim rebrandingom njujorškog subwaya ikad.

Zašto New York?
Iako Chanel naglašava Cocoine povijesne veze s New Yorkom, nije tajna da je upravo ovdje jedna od najjačih zajednica njihovih najvećih kupaca. Drugim riječima, Chanel je došao tamo gdje se strast prema modi pretvara u ozbiljnu lojalnost i još ozbiljnije kupovine.


A dok su gosti u tweed jaknama, perlastim torbicama i zlatnim balerinkama oprezno proučavali kako uopće proći kroz metro turnikete, Christine Baranski je proklizala kroz njih kao da je 1958., pozirajući Avedonu. Ikona. Kristen Stewart, dugogodišnje Chanel lice, opisala je atmosferu kao “filmsku” i “emocionalnu”, sjedeći u potpuno rekonstruiranom subway vagonu, okružena modelima koji su izgledali kao da su upravo izašli iz pariško-njujorškog modnog sna.

Bowery Station je za ovu priliku dobila fresh makeover, ali prljavština i industrijska tekstura ostale su baš koliko treba da atmosfera ostane edgy. Blazy je otvorio show dolaskom “vlaka”, iz kojeg su modeli izlazili u mješavini urbanog cool-a i couture nonšalancije: lagani tweed uz T-shirt komade, flapper momenti koji vibriraju kao 1920s 2.0, te knit haljine koje prate tijelo.
To je ono što Chanel rijetko pokaže tako otvoreno: modu za stvaran život. Za žene koje nose svoje jakne preko ruke i izgledaju chic čak i dok čekaju vlak koji kasni.




Matthieu Blazy: čovjek koji vraća Chanelu emociju
Novi kreativni direktor Chanel Métiers d’art kolekcije osvaja industriju brzinom koja se rijetko viđa. Njegova moda ima onu filmsku kvalitetu, onu “prepoznajem se u ovome” notu.
Blazy je dokazao da glamour i praktičnost ne moraju biti suprotnosti. Zapravo, mogu biti savršen par. A to je vještina koju su Coco i Patou najbolje poznavali 1920-ih.
Gosti koji su izgledali kao da su ušli u modni film
Emily Ratajkowski, A$AP Rocky, Margaret Qualley, Angel Reese… Lista je izgledala kao najsofisticiraniji casting njujorške umjetničke scene.













Comments