KLISAB REVIJA ZIMA25: Dvorac koji ne traži krunu
- moneahrvatska

- Nov 7
- 2 min read
Nakon punk ljeta, KLISAB nam donosi smireniju, ali ništa manje upečatljivu zimu. Nova kolekcija “SVOGA DVORCA KRALJ” govori o autentičnosti, povezanosti i osjećaju da si dobro baš tamo gdje jesi - u svom dvorcu.

Na reviji je doslovno sve bilo bajkovito. U središtu prostora nalazio se veliki električno plavi dvorac na napuhavanje koji se polako dizao pred publikom i postao glavna vizualna slika cijele revije. Nije bio samo kul scenografski detalj, već simbol snova, djetinje zaigranosti i ideje da svatko od nas ima svoj “dvorac” koji gradi na svoj način.
Na događanju su se okupila poznata lica domaće scene poput Jelene Rozge, Ljupke Gojić Mikić, Nike Turković, Marijane Batinić i mnogi drugi koji redovito prate KLISAB i podržavaju domaći dizajn.








Kolekcija ZIMA25, nazvana „SVOGA DVORCA KRALJ“, donosi povratak klasičnijem izrazu, ali bez gubitka prepoznatljivog KLISAB karaktera. Nakon prošlog ljeta i punk mornara, ovaj put sve djeluje mirnije, toplije i sigurnije u sebe. „Estetika koju smo izgradili u ovoj sezoni vjerojatno je do sada najsnažniji izraz osobnog stanja našeg najužeg kreativnog tima“, kažu dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić. Na pisti su se izmjenjivali kaputi, haljine i odijela, komadi koji izgledaju jednostavno, ali upečatljivo. Odjeci viđenog utvrdili su da domaći prêt-à-porter, kada je izveden na ovoj razini, neupitno ima svoju vjernu publiku.
Prikazana su 22 ženska i 11 muških modela.






Tim KLISAB ZIMA25 revije činili su Nikola Beban u kreativnom i produkcijskom segmentu, stilistica Ana Nikačević, koja je dodala urbaniji moment kombinacijom s Timberland obuće s naglaskom na originalnu žutu 6-inch čizmu, dok su za kosu i make-up bili zaslužni Mijo Majhen (Keune Haircosmetics) i Iva Rukavina (Estée Lauder). Projekt su podržali i automobilska marka Lexus, višegodišnji partner brenda s kojim KLISAB dijeli vrijednosti minuciozne ručne izrade i aspiraciju prema upečatljivom dizajnu. Predstavljen je i Philips Lumea, a gosti događanja osvježili su se koktelima s potpisom Old Pilotsa.
KLISAB je još jednom dokazao da moda može biti jednostavna, ali ostaviti snažan dojam. Njihov “dvorac” možda nije od kamena, ali itekako ima temelje u autentičnosti, emociji i estetici koja ne traži odobrenje.




Comments