Être, brend koji spaja pokret, stil i identitet
- moneahrvatska

- Nov 12
- 1 min read
Updated: Nov 13

Na domaćoj modnoj sceni pojavio se brend koji donosi svježinu, autentičnost i novu definiciju sportskog stila. Être nije samo activewear već pokret. Nova premium linija koja spaja funkcionalnost, estetiku i filozofiju biti.


Iza brenda stoji četvorka koju povezuje ista energija i vizija – Lea Senjak, Alma Halilović, Ilija Krčalić i Denis Halilović. Ideja nije rođena iz poslovnog plana, nego iz trenutka. Onog kad osjetiš da sve ima smisla i da moraš stvoriti nešto svoje.
“Danas ljudi žele više od lijepih tajica i topova – žele osjećaj, energiju i identitet,” poručuju osnivači. “Žele komade koji ih prate kroz dan, podržavaju ih i osnažuju.”

Naziv Être potječe od francuskog glagola être, što znači biti. Ta jednostavna riječ postala je temelj brenda koji slavi autentičnost, prisutnost i eleganciju u svakom pokretu.
Početna kolekcija donosi spoj minimalizma i funkcionalnog luksuza: tajice koje se nose kao druga koža, topove koji istovremeno podržavaju i laskaju silueti, oversized T-shirtove koji izgledaju jednako dobro u teretani i na brunchu, te hoodice koje dišu s tijelom. Materijali su meki, prilagodljivi i dizajnirani da traju. "Odjeća mora pružiti slobodu i lakoću, ne samo izgled,” ističu osnivači.







Comments