top of page


Crvena kutija, veliki kaos: Boogie Panettone opet srušio internet.
Boogie Panettone ponovno krade show i to već šesti dan zaredom. Blagdanska sezona u Hrvatskoj službeno počinje onog trenutka kad se pojavi crvena Boogie kutija. I svake godine ista priča: hype, refreshanje webshopa, rasprodaja . Ali ove godine? Nova razina ludila. Boogie Panettone s okusom Bajadere, jedan od najtraženijih i najnostalgičnijih okusa, službeno je rasprodan u samo nekoliko dana od početka prodaje. Ako ste htjeli svoj - nadamo se da ste bili brži od nas. A dok Ba

moneahrvatska
Nov 212 min read


PODIUM: Skincare atelier koji usporava svijet i mijenja način na koji mladi gledaju na njegu kože.
U svijetu u kojem beauty industrija obećava instant glow bez dugoročnih rezultata, u Zagrebu se pojavio PODIUM, skincare atelier koji radi potpuno suprotno. Ovdje se skincare ne tretira kao rutina koja se odradi, nego kao ritual koji se osjeti, iskustvo koje usporava ritam i vraća smisao njezi kože. Svaki tretman je personaliziran, promišljen i temeljen na znanju, intuiciji i iskustvu, a ne na trendovima i instant rješenjima. PODIUM je rezultat vizije Ivane Trohe, s tručnjaki

moneahrvatska
Nov 212 min read


TOTEME stiže u Hrvatsku: skandi minimalizam napokon na dohvat ruke
Dobre vijesti za sve ljubiteljice skandinavske estetike, bezvremenskih krojeva i minimalizma koji uvijek izgleda skupo: TOTEME dolazi u Hrvatsku. Magali Concept Store potvrdio je na svom Instagram profilu da brend uskoro stiže u njihovu zagrebačku poslovnicu u Dežmanovoj 4 , a to je vijest koja je već odjeknula među modnim insajderima. Osnovan 2014. u Stockholmu od strane Elin Kling i Karla Lindmana , brend se vodi vrlo jasnim smjerom: moda koja služi stvarnom životu, ali o

moneahrvatska
Nov 201 min read


“You will never find another me”: natpis koji je trenutno svugdje i potpisuje ga Thomas Lélu
Pull&Bear i francuski umjetnik Thomas Lélu vratili su se i to u još ironičnijoj verziji. Nakon prve suradnje ranije ove godine, capsule inspirirane Valentinovom, brend je predstavio drugu zajedničku kolekciju “Objets” , koja upravo izgleda kao moodboard Gen Z estetike: plava paleta, snažne poruke, svakodnevni predmeti pretvoreni u konceptualnu igru i humor koji je toliko jednostavan, a s druge strane vrlo upečatljiv. Kada se umjetnost i street kultura susretnu Thomas Lélu poz

moneahrvatska
Nov 172 min read


Gen Z money habits: kako štedjeti bez odricanja estetike
Ako postoji generacija koja zna kako spojiti estetiku i praktičnost , onda je to Gen Z. Dok stariji i dalje misle da trošimo samo na matcha latte i proizvode koji smo vidjeli na TikToku, istina je malo drugačija: Gen Z želi lijep život , ali i pametne financijske navike koje drže stvari pod kontrolom. Novac nije tabu već alat za stvaranje lifestylea koji ima smisla. I da, možeš štedjeti bez da utječe na tvoju estetiku. 1. “Little luxuries” filozofija Gen Z ne odustaje od ma

moneahrvatska
Nov 142 min read


Zašto je Jakov Jozinović favorit Gen Z generacije
U svijetu gdje algoritmi diktiraju trendove, a autentičnost često nestaje iza filtera, pojavio se netko tko je sve to okrenuo naglavačke. Jakov Jozinović . Ime i prezime koje je u samo nekoliko mjeseci postalo simbol iskrenosti, emocije i povezanosti. Njegov uspjeh nije došao iz marketing strategije, nego iz nečeg puno rjeđeg - stvarnog osjećaja. Dok mnogi pjevaju da bi ih se čulo, Jakov pjeva kako bi prenio emociju. I to se vidi. Pet rasprodanih koncerata u Sava Centru bez i

moneahrvatska
Nov 131 min read
bottom of page