top of page

MODA


Kad Chanel siđe pod zemlju: njujorški subway nikad nije izgledao glamuroznije
Ako postoji modna kuća koja može učiniti da više od sat vremena u njujorškom metrou izgleda kao luksuzni editorial, onda je to zasigurno Chanel. U utorak popodne, napuštena Bowery stanica u centru Manhattana postala je mjesto koje je modni svijet u jednom dahu proglasio: najboljim rebrandingom njujorškog subwaya ikad. Zašto New York? Iako Chanel naglašava Cocoine povijesne veze s New Yorkom, nije tajna da je upravo ovdje jedna od najjačih zajednica njihovih najvećih kupaca. D
17 hours ago


Saint Laurent na Avenue Montaigne: kada shopping postane iskustvo
Zamislite da uđete u prostor i već na pragu shvatite da ovo nije samo trgovina već feeling . Kao da ste zakoračili u privatni, luksuzni pariški apartman, gdje je svaka površina, svaki miris, svaka linija namještaja promišljena do posljednjeg detalja. Upravo takav doživljaj daje novi Saint Laurent flagship u srcu pariškog Zlatnog trokuta. Smješten na Avenue Montaigne, u prostoru koji je nekada bio dom Diora. Može se reći da je ovaj butik mjesto gdje se moda, umjetnost i lifest
3 days ago


Pop-up humanitarni buvljak koji će obožavati baš svatko
Jednodnevni pop-up buvljak mladih kreativaca stiže 9. prosinca u Holographik Photostudio, a ako postoji događaj koji će svi obožavati i odmah staviti u kalendar, onda je to ovaj. No, ovo nije samo buvljak. Ovo je humanitarni buvljak otvoren apsolutno svima, bez obzira na stil, budžet ili modno iskustvo. Ovo je mini pokret. Moda koja više nije samo estetika već stvaranje zajednice s dobrom energijom. Zagrepčani vole modu, ali ipak, vole i pametnu kupnju. Zato ovaj pop-up oku
5 days ago


Nike x Jacquemus: Après Ski kolekcija koja spaja funkciju, modu i francuski šarm
Nike x Jacquemus ponovno su udružili snage i ovog puta odlaze na snijeg. Nova Après Ski kolekcija izgleda kao odgovor na pitanje: što bi nosila it-djevojka na zimovanju u Courchevelu? Spoj performansi, tehnike i jacquemusovske estetike donosi komade koji su podjednako praktični i fotogenični. The Gore-Tex jakna Jacquemus + Nike 750 € Glavna zvijezda kolekcije je dva-u-jedan Gore-Tex jakna: vodootporna, vjetrootporna, s precizno krojenim detaljima i odvojivom, toplom bomber j
Nov 28


TOTEME stiže u Hrvatsku: skandi minimalizam napokon na dohvat ruke
Dobre vijesti za sve ljubiteljice skandinavske estetike, bezvremenskih krojeva i minimalizma koji uvijek izgleda skupo: TOTEME dolazi u Hrvatsku. Magali Concept Store potvrdio je na svom Instagram profilu da brend uskoro stiže u njihovu zagrebačku poslovnicu u Dežmanovoj 4 , a to je vijest koja je već odjeknula među modnim insajderima. Osnovan 2014. u Stockholmu od strane Elin Kling i Karla Lindmana , brend se vodi vrlo jasnim smjerom: moda koja služi stvarnom životu, ali o
Nov 20


“You will never find another me”: natpis koji je trenutno svugdje i potpisuje ga Thomas Lélu
Pull&Bear i francuski umjetnik Thomas Lélu vratili su se i to u još ironičnijoj verziji. Nakon prve suradnje ranije ove godine, capsule inspirirane Valentinovom, brend je predstavio drugu zajedničku kolekciju “Objets” , koja upravo izgleda kao moodboard Gen Z estetike: plava paleta, snažne poruke, svakodnevni predmeti pretvoreni u konceptualnu igru i humor koji je toliko jednostavan, a s druge strane vrlo upečatljiv. Kada se umjetnost i street kultura susretnu Thomas Lélu poz
Nov 17


Être, brend koji spaja pokret, stil i identitet
Na domaćoj modnoj sceni pojavio se brend koji donosi svježinu, autentičnost i novu definiciju sportskog stila. Être nije samo activewear već pokret. Nova premium linija koja spaja funkcionalnost, estetiku i filozofiju biti . Iza brenda stoji četvorka koju povezuje ista energija i vizija – Lea Senjak, Alma Halilović, Ilija Krčalić i Denis Halilović . Ideja nije rođena iz poslovnog plana, nego iz trenutka. Onog kad osjetiš da sve ima smisla i da moraš stvoriti nešto svoje. “ D
Nov 12


Oner Active je brend koji mijenja način na koji žene gledaju na snagu
U svijetu u kojem su tajice postale novi jeans, a sportski set statement komad, Oner Active je više od još jednog “gym brenda”. To je pokret. Pokret koji je započela Krissy Cela , trenerica snage i poduzetnica, s idejom jednostavnom koliko i moćnom, a to je da stvori odjeću u kojoj će se žene osjećati snažno, samouvjereno i stvarno. Od svog lansiranja 2020., Oner Active je izgradio reputaciju jednog od najbrže rastućih brendova aktivne odjeće na svijetu. U četiri godine bre
Nov 11


KLISAB REVIJA ZIMA25: Dvorac koji ne traži krunu
Nakon punk ljeta, KLISAB nam donosi smireniju, ali ništa manje upečatljivu zimu. Nova kolekcija “SVOGA DVORCA KRALJ” govori o autentičnosti, povezanosti i osjećaju da si dobro baš tamo gdje jesi - u svom dvorcu. Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić Na reviji je doslovno sve bilo bajkovito. U središtu prostora nalazio se veliki električno plavi dvorac na napuhavanje koji se polako dizao pred publikom i postao glavna vizualna slika cijele revije. Nije bio samo kul scenografski de
Nov 7


CFDA Fashion Awards 2025: Najbolje od američke mode
New York je sinoć ponovno dokazao zašto je centar modne energije. U prepoznatljivom prostoru American Museum of Natural History , održana je najglamuroznija večer američke mode, CFDA Fashion Awards 2025 , poznata i kao modni Oscar . A$AP Rocky Titulu Style Icon ponio je A$AP Rocky , koji jednako vješto spaja streetwear i couture. Na crvenom tepihu pojavio se u Chanel odijelu. Donatella Versace primila je nagradu Positive Change Award za doprinos inkluzivnosti u industriji, a
Nov 5


Halloween rewind: Ikonični celebrity kostimi koje i danas želimo rekreirati
Halloween možda traje jednu noć, ali neki kostimi žive zauvijek. Prije nego što su TikTok i Pinterest preplavili idejama “last minute glam”, poznate su već znale kako spojiti modu, humor i showmanship. Od Heidi Klum do Kendall Jenner, ovo su neki od najikoničniji celebrity Halloween lookovi svih vremena i kako ih možeš rekreirati uz svoj twist (jer duh Monee je uvijek originalan). 1. Heidi Klum kraljica Halloweena Nitko ne shvaća Halloween ozbiljnije od Heidi. Od Jessica Rabb
Oct 27
bottom of page