top of page


Dua Lipa otkriva tajnu svoje kože: upoznaj DUA kolekciju.
Dok je svijet još uvijek u stanju šoka od njezine Radical Optimism ere, Dua je odlučila napraviti još jedan korak naprijed i lansirati ono što su njezini fanovi godinama čekali: vlastitu skincare liniju pod nazivom DUA™ Powered by Augustinus Bader Science . Dua Lipa nije samo globalna pop zvijezda i modna ikona već i trendsetterica u svakom smislu te riječi. Od crvenih tepiha do svjetskih turneja, njezin stil i stav uvijek su inspiracija. Sada, Dua ide korak dalje i lansira

moneahrvatska
Nov 42 min read


Destinacije koje su “it” među Gen Z putnicima
City break, laptop u Lisabonu ili Bali reset? Nova generacija putuje zbog estetike, ne statusa. I dok starije generacije još preračunavaju godišnji budžet za putovanja, Gen Z je već spakirala kofere. Prema istraživanju MMGY Travel Intelligence - Portrait of European Travellers 2025, upravo su najmlađi putnici ti koji čine turistički boom u 2025. Što kaže istraživanje? Gen Z putnici planiraju potrošiti prosječno oko 6.000 eura na međunarodna putovanja u idućih godinu dana i uz

moneahrvatska
Nov 12 min read


Swarovski slavi 130 godina: Hollywood u znaku kristala
130 godina sjaja, kreativnosti i trenutaka koji su oblikovali kulturu - Swarovski je u srcu Hollywooda proslavio svoj blistavi jubilej izložbom Masters of Light, koja je pokazala da svjetlost nikada nije izgledala ovako glamurozno. Ova proslava nije bila samo održavanja tradicije, već i dokaz da je Swarovski i dalje glavni igrač u spajanju mode, umjetnosti i pop kulture. Od legendarnih filmskih kostima do couture haljina ukrašenih tisućama kristala, svaki detalj pričao je pri

moneahrvatska
Oct 312 min read


Beauty trendovi koji nestaju u 2025. - i što ih zamjenjuje
Ako nas je išta naučila 2024., to je da beauty trendovi dolaze i odlaze brže nego što uspijemo završiti svoju skincare rutinu. No 2025. donosi smireniji, realniji pristup ljepoti. Manje “full glam”, više “effortless glow”. Vrijeme je da kažemo zbogom nekim starim navikama i otvorimo vrata novoj, svježijoj eri ljepote. 1. Kraj preteškog konturiranja Zbogom oštrim linijama i bronzeru koji izgleda kao sjenka. Soft sculpt je nova mantra. Umjesto da oblikuješ lice, novi trend 20

moneahrvatska
Oct 302 min read


Brend kao novi identitet: kako su slavne osobe transformirale karijeru u uspješan biznis
U svijetu gdje se slava često mjeri brojem pratitelja i viralnih trenutaka, prava moć danas leži u autentičnosti i viziji. Nekoć su slavne osobe bile samo lice na naslovnici. Danas su brendovi i direktorice koje preuzimaju kontrolu nad vlastitim narativom. Ove žene ne samo da su preživjele industriju koja se mijenja brzinom skrola, nego su je oblikovale kroz svoj brend Rihanna - od glazbe do uspješnog brenda Rihanna je počela kao pop senzacija, ali je ubrzo postala sinonim

moneahrvatska
Oct 292 min read


Celebrity rutine koje imaju smisla - beauty i lifestyle navike poznatih koje su održive
Kad čujemo riječ celebrity rutine, većina nas pomisli na luksuzne proizvode, ledene kupke u pet ujutro i skincare kolekcije vrijedne malog bogatstva. No ne mora sve biti tako nedostižno. Za svakim “10-step glow ritualom” kriju se male, pametne navike koje svi možemo usvojiti bez privatnog kuhara ili osobnog trenera (iako, realno, manifestiramo oboje). U 2025. poznati sve više dijele stvarne trenutke iza svojih beauty navika. Clean girl era možda je započela s Hailey Bieber i

moneahrvatska
Oct 292 min read
bottom of page